Svar på kommentarer

Nu tänkte jag svara på två kommentarer, den ena fick jag för några dagar sedan och den andra igår.

Båda frågorna är från anonyma läsare och en person undrade vart jag jobbade.
Jo jag jobbar på ett café som heter Angelas deli och ligger på Rörstrandsgatan i Stockholm, det är ett mysigt ganska litet fik och ligger nära där jag bor, dock har jag inte jobbat så många gånger där vilket är synd eftersom jag trivs bra !

Andra frågan undrade den andre anonyma om jag tränade. Och helt ärligt så gör jag inte det. Jag säger till mig själv att jag ska börja hela tiden eftersom jag har gymkort, men jag är alldeles för slö för att verkligen komma upp på benen till gymmet. Jag har tränat och varit väldigt tränad och jag har lätt för att komma i form igen känner jag när jag väl har börjat anstränga mig med lite träning. Jag borde verkligen träna, även fast jag är nöjd med min kropp så vill jag att mina muskler jag en gång haft ska trippa fram igen. Men beach 10 är väl körd så det blir att satsa på beach 11, haha !


Tack för kommentarerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0