Maybe I need some rehab

Hola ! Kom hem för en stund sedan och min kväll kommer bestå av plugg, plugg och mer plugg. Ska göra klart så mycket som möjligt så att jag kan hitta på andra saker på både dagar och kväll nu den här sista skolveckan.
Vi hade ingen skola idag så jag gick till skolan helt i onödan. Soft... Vi käkade lite indiskt och sen drog jag och Nadja och mötte upp Ivar och Jessica T och hennes kompis vid utekompaniet en stund. Sedan om Amanda och hennes kompis och några till. Sen drog jag, Nadja och Amanda och fikade på Alberts. Tänkte slänga upp några bilder för att som vanligt pigga upp inlägget lite ! Vi hörs lite senare.



Hundblicken... funkar inte måste jag säga.

Mina tokisar !

Ivar shteker lite halvt


Jag och Mandis på alberts.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0