Den stora bröllopsdagen

När jag vaknade imorse vilken var för en timme sedan vaknade jag utav att hela golvet lät, det kändes som att det skulle gå sönder, det var som om någon spade drog genom hela mitt rum. Och det lät otroligt högt så jag kunde ju knappast somna om, ja det verkligen dånade. Jag går upp och det börjar kittla i fötterna, jag undrar fortfarande vad ljudet kom ifrån och så när jag väl står nere vid köket så kom jag på att grannen här i byn skulle fixa taket till köket idag. Men kul att man fick sova ut idag... aja det är väl lika bra att vakna tidigt någon dag.

Nog om det, idag är det ju den stoooooora bröllopsdagen som många utav oss här i detta land (och säkert i andra delar av norden/europa/världen (?) ) har väntat på. Jag kan säga såhär, min mamma har varit helt galen. Resten av min familj har tagit det ganska chill liksom, klart att det är kul att se och veta lite saker innan brölloppet, men shit jag tror aldrig att jag varit med om så mycket bröllop i hela mitt liv, när jag tittar på tv går det inte att undervika bröllop det minsta, jag menar här om dagen visade fyran tror jag det var HELA danska bröllopsdagen med Mary och Fredrik. Herregud säger jag bara. Ah Stockholm har blivit helt galet känner jag. Men men jag kan ju samtidigt inte säga att jag kommer sitta bänkad framför tvn och spana in Viktorias klänning och ifall Silvia eller någon annan smågrinar där inne i kyrkan, för visst ska man få se inne i kyrkan? Nej nu blev jag lite orolig... Aja, nu ska jag käka frulle ute på terrassen. Hörs snart tuffingar !


såhär såg Victoria ut igår, jättevacker klänning hade hon på sig under stadsministerns middag. (lite kan jag allt, haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0