20de juni 2010

Godmorgon!
Ska alldeles strax gå ut på terrasen och sola. Det ska tydligen inte vara toppen väder hela dagen så varför inte börja tidigt.

Justja nu måste jag lägga några kommentarer om gårdagen. Herregud vad långt det var, själva brölloppet började tre och tv fick sluta filma vid halv ett tror jag det var, sedan höll de tydligen på i flera timmar till. Det var väldigt vackert och sagolikt, och jag måste erkänna att när Daniel stod och höll sitt tal runt klockan tio på kvällen under efterrätten, (jaaa jag kollade så långt, fast med pauser, haha) så rann det några tårar ner för min kind, asså det var så gripande och fint. Asså der ser så otroligt lyckliga ut tillsammans, ja det där kan man kalla för riktig kärlek !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0