Fight for this love

Halloj där.

Gick aldrig ner på stan idag med Johanna, var för trött och mådde inge vidare. Så jag har legat och tittat på film med min sjuka broder och bara slöat. Vet inte vad jag har lust att skriva om. Har inga bilder att lägga upp från gårdagen.. de kommer väl om några dagar på Johannas blogg i guess. ;)
Ligger och lyssnar på John Mayer och längtar efter att Johan ska ringa mig. Borde sova, är döttstrött. Fast jag orkar inte kliva upp ur sängen och göra mig i ordning för att gå till sängs igen sen. Så lite till ligger jag vaken. Oj vad denna kväll har gått snabbt. Jag kände verkligen att jag behövde en sån här kväll. Jag har varit ute så mycket så en kväll hemma med familjen var jag faktiskt värd. ;)











Det där var de sista bilderna från Thailand jag tänkte lägga upp här på bloggen. Usch vad jag saknar Thailand. Jag vill vara brun igen ! Blä jag hatar Sverige såhär års ! Ge mig sommar, ge mig min bruna färg igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0