Toppen dag pa Phi phi Islands

Halloj !

Kom precis tillbaka till hotellet nu fran att ha varit ute pa Phi phi Ilands. Det har varit en stralande dag med mycket bat, bad, snorkling och solning. Kan inte saga nagot mer an att allt har varit KANON ! Onskar verkligen nu att jag kunde lagga upp bilderna, for jag vill verkligen dela med mig om hur vackert det verkligen ar pa den dar on och aven forovrigt har i Ao Nang. Men ja som sagt bilder kommer upp sa fort jag kommit hem.

Igar var vi pa Prha Nang beach och minsan befann sig kanda svenska bloggerskan Kenza pa plats, hon ar ju namligen ocksa har i Krabi. Jag gick in och kikade pa hennes blogg for att se om bilderna som hon tagit fran gardagen skulle vara uppe och dar fanns till och med en film de spelat in och om man kikade i bakgrunden sa sag man mig, min bror och min pappa spela boll... hahahah. WOOOWAAA !

Aja nu ska jag hoppa i poolen har uppe. Vi hors !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0