Svar på kommentar

varför svarar du aldrig på kommentarer?
vartifrån kommer din stora gråa tshirt som du hade i helgen?

Fick en kommentar utav en läsare. Och tänkte svara på de. I stort sett får jag inte så många kommentarer där de står någon fråga. Men oftast när jag får kommentarer så svarar jag på de. Annars om jag inte gjort det så ber jag om ursäkt. Nu har jag inte lagt upp en bild på hur brun jag är. Men jag har inte haft tid. Lite klantigt av mig för nu börjar färgen gå bort haha.
Din andra fråga om vart min gråa t-shirt är från. Jag vet att man inte ser de på bilderna men toppen är kort och går till naveln ungefär, lite, lite längre kanske. Tycker sånna är vrålsnygga och vill ha i fler färger. De finns på American Apparel.

Kommentarer
Postat av: melissa

åå tack för svaret! :)

vad hade du under då? långt linne o tights? och vilken storlek? större än vad du brukar? och hade du strapless bh??



taaaack för svar:D

2010-01-19 @ 10:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0