Svar på kommentar

Tänkte svara på en fråga jag fick igår utav en tjej. Ni ser kommentaren precis här nedan:

Jätte härlig bild.
du har perfeekt kropp!
hur håller du den sådär i trimm? :-)
haha eller hur man säger.

När jag läste kommentaren först så började jag garva lite. Men samtidigt tar jag det som en komplimang såklart ! Tack så mycket för att du tycker det. :)
Sanningen över hur jag håller mig i form är inte någon speciell alls. Jag gymmar, men hur ofta gör jag det... kanske tre gånger per månad, haha. Så inte kan jag säga fullt ut att jag håller mig i form på det sättet riktigt. Jag har en gång i tiden varit oerhört tränad. Det kanske var för, hum, 1/ 1.5 år sedan. Jag älskade att träna och hade väldigt bra kondition. Jag friidrottade. Hela mitt liv har jag alltid varit väldigt attletisk och jag brann verkligen för de jag höll på med , för ett tag. Sen la jag av. Och nu vet jag faktiskt inte vad det är som gör så att jag håller mig hyffsat bra i form. Jag äter väldigt mycket. Dock inte lika mycket som förut för jag har gått ner i vikt, inte mycket, och inte så mycket att jag ligger och gråter om nätterna etc, men jag har tyckt att det syns på mig ibland, så därför håller jag på att äta upp mig lite och eftersom jag älskar mat så går det strålande. haha. Men nu får ni inte tro att jag haft anorexia, för det har jag inte haft. Vet inte varför jag gick ner eller så, men ah, nu lämnar jag det. Så för att dra en slutsats så är väl det som håller mig i form är att jag äter på bestämda tider och att jag motionerar då och då. Mer än så är det inte. Hoppas du fått ett helt okej svar. Kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0