Shopping idag

Nu ar klockan mitt i natten dar hemma i Sverige. Sjalv star man i lobbyn och har precis kakat en rejal frukost som vanligt. Klockan ar lite over tio har och mamma och pappa ska precis bestalla en taxi som ska ta oss till Krabi stad. Vi hade tankt att shoppa lite i en galleria dar som hette Outlet village, dock sa ar det ovanligt fint vader (enligt mig), vilket det egentligen inte skulle vara. Sa jag ar lite halvt skeptiskt over det hela. Men asch det kommer fler soliga dagar... :)

Tycker det ar sa trakigt att jag inte kan lagga in bilder eftersom pappa bestamt sa nej till mig nar jag fragade om jag kunde fa ta med mig min nya. Sa det blir icke bilder ett tag till framover. Buhuuu. Men sen sa da lovar jag att det blir extra mycket bilder nar jag kommit hem.
Nu borjar det kannas lite obekvamt att sta har, har nagon bredvid mig och skriver pa den andra datorn och tva har bakom som vantar pa att fa ga in pa datorn... haha.. ja obekvamt ar ordet. Men vi hors senare ! Och kanske lagger upp en bild pa hur vi bor !

Ha det, sa lange !



Vet faktiskt inte om bilden funkar, men om den gor det, sa ar det iaf stranden vid oss ungefar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0