Jag är fast i en dröm och nu kan jag inte bli väckt

Tänkte bara skriva lite kort innan jag storknar. Det har varit en skön skoldag. Älskar sena veckor för tiden går så fort då. Efter plugget följde jag med Nadja och käkade och sedan åkte jag hem och pluggade för första gången på en månad. Sedan träffade jag Johan, vilket var jättelänge sedan. Vi såg på Paradise hotel och jag måste faktiskt säga att idag sög avsnitten. Men han Pontus blir ju bara mer och mer konstig för varje avsnitt som går. Läääskigt. Att Catja åkte ut idag har jag nog inget att säga om. Jag varken gillade henne eller tyckte illa om henne. Men lite tråkigt var de att hon rök.
Jaja, nu slocknar mina ögon strax och nu vill jag mysa med min kissekatt. Sov gott hörni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0