Never think

Heeeeyyy!

Hoppas ni haft en bra söndag. Jag har bara tagit det lugnt idag och varit med Johan hemma hos honom. Är trött sen igår så en dag som denna passade bra. Jag är så ääääckligt lycklig just nu, så jag vet inte vad jag ska ta vägen. Haha.. ah shit jag slutar inte garva eller le.
Min kväll framöver ska bestå utav filmtittande. Ska fixa mig i ordning, fixa lite i rummet. Ta in godis och glass i mitt rum och bara mysa ner mig. Något fattas, aja. Man kan inte alltid få allt.

Nu har det gått tio dagar sen jag kom hem ifrån Thailand. Fan vad jag saknar dagarna. När man vaknar sisådär runt halvnio och går ner till frukosten och käkar goda omeletter och sen beger man sig i en long tail boat och åker ut mot öarna. Fan vad härligt det var. Man levde liksom i en dröm. Man behövde inte tänka på ett piss som hade med sitt hem att göra, sin verklighet. Där levde jag bara för stunden och tog dagarna som de kom. AAAAH, det gör mig tokig. Jag vill tillbaka. Jag vill få tillbaka all min bruna färg på kroppen. Usch, jag pallar inte med det här vädret alltså ! Jag försöker få värmen att stiga genom att ta på mig tunnare kläder men inte funkar det någonstans.. haha. Jaja, någon till månad står jag väl ut... kanske?


Kommentarer
Postat av: Pania

så himla härlig bild! :)

2010-01-25 @ 00:29:34
URL: http://paniat.blogg.se/
Postat av: Diana - MissMelody TÄVLING pågår just nu!

vilken härlig bild! :)



var gärna med i min tävling där du kan vinna valfritt smycke/väska ifrån www.houseofyaya.se, du har väldigt stor chans att vinna eftersom jag inte har så många läsare!

Skulle bli glad om du ville vara med! :)



ha det bäst! :*

2010-01-25 @ 02:55:26
URL: http://missmelody.blogg.se/
Postat av: Blom & Hilton

Let us sell our soul to the devil so we all can be slaves to the world of fashion...

2010-01-25 @ 11:14:51
URL: http://fashionmonsters.blogg.se/
Postat av: amanda

Jätte härlig bild.

du har perfeekt kropp!

hur håller du den sådär i trimm? :-)

haha eller hur man säger.

2010-01-27 @ 12:17:26
URL: http://amandaingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0