Krabi kl 23:41

HELLOOOO !

Svettig prick har ! Tankte bara tala om att jag lever. Och jag har precis hittat en dator har pa hotellet. Som ni kanske marker har de inte de sista bokstaverna, men ni lar ju inte vara sa trogfattade sa att ni inte fattar vad som star. Har ar det 40 grader varmt dygnet runt och i vattnet ar de ljumet. Vattnet ar kristallklart och manniskorna ar ursota.
Trots mina fa dagar har, sa har jag fatt lite farg, tank da bara hur brun jag kommer vara nar jag val ar hemma igen.
Nej men nu borjar jag bli lite trott, klockan ar tjugo i tolv har nu, man blir helt dod efter en varm dag som denna.
Jag skriver sa snart som mojligt igen!

Glada halsningar fran Krabi och mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0