Krabi 21:24

Tjenixen ! Tankte bara gora ett kort litet inlagg igen, utan bild.. bla.
Kom precis tillbaka till hotellet klockan ar lite over nio har nu, ska strax upp till familjen som ligger uppe pa hotellrummet och kollar pa Avatar. Har kan man kopa nedladdade filmer for 20 spann och som faktiskt (vilket jag inte trodde) ar i mycket bra kvalitet. Var ju i Krabi stad for tva dagar sedan, det blev inte mycket till shopping. Vi var pa tre shoppingplatser och inte hittade man mycket, de ratt stora och sag exakt ut som man kunde tanka sig, ett sadar svalt och ljust gratt ljus och massa krimskrams.. Fast jag kopte ett par vita converse, det ar mycket billigare har, och det ar akta (160 kr bara !!). Dock hade de inte alla fargerna jag ville ha i min storlek sa det fick bli ett par laga vita.

Imorgon ska vi pa nagon tour i djungeln och bada i laguner och sant! Skitharligt ! Men vadret har ar faktiskt inte sa jattebra, gardagen spenderade jag och familjen innomhus, enda fram till kvallen. Idag var det battre men som vanligt varje dag sa regnar det alltid efter klockan 3 ungefar... Hoppas det gar over nu !

Aja, dags for mig att ga upp till rummet och se pa avatar och kaka glass, jag ar en trotter !Ha det bast !Tjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0