Krabi 19:21

Hejsan ! Befinner mig pa samma plats pa hotellet som jag gjorde senast jag skrev senast. Dagen har i stort sett varit helt underbar, med stekande sol sa att man fatt mycket farg, jag har dock brant mig lite i ansiktet och pa smalbenen. :( Men, de lagger sig snart hoppas jag.
Vi akte till en strand som hette Prah Nang (?) beach. Det var sjukt fint. Ni vet David fran Hey Baberiba och filmen Sommaren med Goran, han befinner sig tydligen ocksa har i Krabi for att idag sag jag honom med hans tjej soocksa ar ratt kand, programledare eller vad hon nu ar. Har totalt glomt bort namnet.

Nar vi akte hem fran stranden andrade vadret totalt stora svarta moln kom in mot oss och det borjade blixtra och aska som aldrig forr, sedan kom regnet och for en timme sedan sa slutade ovadret. Nu ska jag ivag och kaka med familjen ! Vi hors hurnniiiii !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0