Krabi 15:25

Sa har nastan den sista hela dagen i detta paradisland passerat. Vi har tillbringat dagen pa Koh hong Islands. Inte lika fint som Phi phi Islands men det var underbart anda. Ah, jag vill verkligen inte lamna Thailand. Tank att det redan gat tva veckor som jag varit har. Jag kan knappt fatta det. Jaja, som man brukar saga, tiden gar fort nar man har roligt.

Igar eftermiddags fixade jag mina naglar. Acrilic nails blev det. Dock blev jag inge vidare nojd. Hon var duktig hon som gjorde min naglar men, langden blev asdalig. Jag sa en langd jag trodde verkade bra, men icke sa nicke, de visade sig att de blev ungefar lika langa som mina vanliga.. suck. Jaja man kan inte alltid fa som man vill.
Ska upp till poolen nu och sola lite. Idag har jag verkligen raaaaapressat. Och samma sak blir det for min del imorgon ocksa. Nej nu kan jag inte sta har i lobbyn langre, dags for mig att springa upp till poolen och njuta rejalt! Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0