I'm so close to being yours, won't you stay with me?

Gud förlåt verkligen för skitkass uppdatering !
Var med Johan hela dagen och när jag kom hem hade jag det jättestressigt. Klockan var halv åtta, och jag skulle till Maria om bara en timme. Så jag köpte Sushi och slängde i mig det på typ två min. Tog på mig kläder, sminkade mig lite och drog iväg. Hemma hos Maria var det massa tjejer, och vi stannade där tills klockan var lite över tio. Då drog vi hem till en kille som heter Yohel. Där det var fullt med folk. Jag hade kul i kanske lite mer i en timme, sen blev jag piss arg och mådde dåligt. Så jag drog hem runt ett.

Nu ligger jag i sängen, vaknade för en timme sedan ungefär. Idag ska jag städa mitt rum och bara chilla galet. Justja jag lovade ju att lägga upp bilder från fredagen, men jag lägger upp bilder från hela helgen nu i stället, i nästa inlägg.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0