I wish I could write your name in the sky

Hejsan ! Jag skulle ju lägga upp en video på mig idag, men det blev fel när filmen var klar så ah BAJS på den helt enkelt. Sitter och skypar med bästisen, det går inte så bra, vi båda är oerhört ovana. Jessica skaffade sig skype för några minuter sedan och jag har endast användt skype en gång innan. Men det är fett coolt alltså. ;)

Har haft en ytterligare bra skoldag idag, har varit så jävla glad. Fan vad bra jag mår.. :) Efter skolan drog jag och Felicia i min klass hem till mig och övade på vår dans vi ska visa upp nästa vecka även Ivar ska vara med. Vi ska dansa till What is love och göra en stor jävla wannabe dans utav Björn Gustafssons uppträdande i Melodifestivalen 2008. Vi kommer flamsa runt där som jag vet inte vad. Haha, varken, jag Felicia eller Ivar kan dansa så ah, ett stort FAIL, kommer stå i våra pannor under tiden vi visar upp våra vackra och profissionella danssteg ! Jag längtar något så oerhört att få visa upp den där alltså ! Nu har det blivit dags för mig att snacka vidare med Jessica ! Tjingtjong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0