I can't be somebody else

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH JAAAA !
Skrev nyss ett inlägg och frågade er läsare om hur jag skulle få tillbaka fliken där det står att jag kan ändra tjocklek på texten och flytta texten in i mitten osv. Men jag publicerade aldrig de inlägget, för jag hittade sedan hur man gjorde ! Bra va? :)

Har vaknat upp nu i alla fall. Ska strax käka frukost och sen beger jag väl mig av mot skolan sisådär runt tio i tolv. Förmodligen hinner jag med dagens outfit idag också innan jag kilar iväg. Känns som de kommer bli en bra fredag idag. Dock ska man ta sig igenom tre en och en halv timmas lektioner först. Men det går väl lika snabbt och smidigt som det brukar göra. Älskar sena veckor mer än allt annat. Dagarna går så sjukt snabbt och man får väääärldens sovmorgon. Aja, nu ska jag luffa runt lite i min lägenhet för mig själv. Vi hörs snart !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0