Home sweet home... FY

Så var man då hemma igen ! Flygresan gick bra, men hade svårt att somna, istället underhöll jag mig med mina sista hundra sidor i andra Twilight boken "När jag hör din röst". Grät igenom nästan alla de sista sidorna jag hade kvar och folk som var vakna måste ha tittat konstigt på mig eftersom jag satt där snörvlande..Som tur så sov nog de flesta. Läste ut de båda första böckerna och nu är jag som besatt, mamma ska köpa tredje boken till mig imorgon och jag ska sluka den direkt. 
Ska sova strax, ska ju upp till plugget imorgon, eller ja vi får se om jag orkar det vill säga. Innan jag avslutar så slänger jag in två bilder från underbara Thailand 2010 !




Det känns så konstigt att jag inte är kvar i Thailand, saknar det något så otroligt redan. Vädret, åh det går inte och jämföra någonstans... Vad gör jag i detta kalla vinterland igen egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0