Hejdå paradiset !

Da var det alltsa dags, den sista dagen ar kommen.. NEEEEJ ! Jag vill inte aka inte nu, kunde vi inte atminstone ha stannat i en vecka till.. fast det ar klart jag ma sakna alla mina fina vanner dar hemma otroligt mycket, sa det ska bli oerhort skont att fa traffa dom igen. Hela jag flagnar sa all min farg lar val vara borta nar jag landar inatt. For hur mycket farg gar inte bort nar man sitter stilla i det dar graa, kalla, tranga flygplanet i elva timmar? FYYYYYY! Kan det inte sitta fast solarielampor pa stolarna sa man kan sola lite till pa flyget. Hah, jaja.

Om ett antal timmar kommer bussen och hamtar oss, jag ska sola som bara den innan dess och packa det sista ocksa. Ah, jag har verkligen haft det underbart har ! Hejda Thailand, hejda Krabi, hejda Ao nang, och hejda alla oarna och alla sota manniskor och alla djur har !  


Jag kan inte fatta att jag ska tillbax till det har (om inte annu varre)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0