Falling slowly

Godmorgon. Har varit vaken sedan klockan tio över sju.. jädrans jetlag. Har precis börjat titta på paradise hotel, har ju missat en hel del avsnitt när jag varit i Thailand. Alltså de programmet är ju så underbart bra så man vill dö. jag har typ gråtit, garvat ihjäl mig, skämts, skrikit till detta program. Haha..
Gårdagen vart väl sådär. Träffade min älskade bästa vän Jessica som jag inte träffat på en månad tror jag det var eftersom hon också varit i Thailand, men hon var där väldigt länge. Min kära fruga var också med. ÅÅÅÅH vad jag har saknat Jessica och Johanna! Vi och även Jessicas kompis Johanna (en annan johanna) och hennes kompis Alexandra gick hem till en kille nästan vid mig. Det var väl ganska mysigt. Vi satt och snacka en massa och lyssnade på musik och körde lekar. Gick hem ganska tidigt, för jag vart trött..

Nej nu måste jag verkligen kolla vidare på Paradise hotel, avsnitt 22 here i come !



En totalt underbar låt det där !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0