You are so beautiful to me

Hejsan !

Dålig uppdatering av mig idag. Förlåt för det. Har haft en helt okej skoldag och resten av dagen har varit jätteskön. Har varit med Nadja och Erik typ hela dagen efter skolan. Först vandrade vi runt nere på stan och gick lite hit och dit, bland annat till gateone där Paradise hotel Stefan jobbar. Men icke, han jobbade inte idag. Så töntiga som vi var så begav vi oss mot Brunogallerian på söder och kollade ifall Andreas och Cimon var på plats på jobbet. Men nej, det jobbade inte heller. Suck. En riktigt meningslös resa. Så vi sätter oss och fikar i typ två timmar för vi skulle ändå vänta på att vår bio skulle börja. Så när vi sedan var på tunnelbanan påväg mot biografen, så säger Nadja precis när vi stiger av tåget. "Såååg ni vem det var som klev på tåget". Alla skakade på huvudet, och minsann när vi vände oss om så satte sig Paradise hotel Catja ner på en utav stolarna i tågvagnarna. Såå.. vi fick till slut i varje fall se någon från Paradise hotel. Det var vi värda alltså, efter allt de åkandet och letandet. Haha.
Mm, jo men sen drog vi ju på bio och såg Avatar 3D, köpte filmen i Thailand, men ville så gärna se den i 3d. Dock hade jag förväntat mig häftigare effekter, så det var lite ovärt i alla fall. Jag, Nadja, Erik och Eriks kompis var de som gick. Här kommer lite bilder från dagen.





Jättesnygga vi var i 3D- glajjorna


Kommentarer
Postat av: Emma

snygga 3D glasögon hehe:)

2010-01-28 @ 00:15:56
URL: http://runbaabyrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0