Sometimes tears say all

Tjaaaabbaaa

Kom hem för ett tag sedan. Har varit hemma hos Jessica och chillat ett tag och snackade en massa skit. Myspys ! Sedan åkte jag in mot Odenplan igen för att hon skulle på tennis. Så mötte jag upp Theosen och gick runt en stund med honom och pratade om allt möjligt. Dock var det oerhört kallt så vi var inte med varandra så länge. Synd för vi ses så sällan nu för tiden.

Borde plugga, ja de borde jag verkligen men jag ORKAR INTEEEE ! Haha, jag vet typ inte hur det känns att plugga längre... knas alltså ! Nej men nu ska jag hitta på något annat. Men först så lägger jag upp ett asroligt klipp jag fann på en annan blogg där Catja från Paradise Hotel är med och deltar i Idol ! Hahaha, trodde jag skulle dö. Så yes, här har ni när Catja skämmer ut sig ganska rejäääält.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0