When something is wrong

Nu är jag hemma igen efter ytterligare en till skoldag. Dagen har gått jättebra och om veckorna fortsätter som de gör nu fram tills sportlovet så kommer de bli skitbra. Dock blir det väl mer plugg än vad vi har nu men ah, de känns bra nu iaf. Funderar på om jag ska plugga lite matte, inte för att jag riktigt vet varför, men jag har en liten känsla utav att jag missade en del i skolan när jag var borta, så det kanske behövs. Men ah, en liten stund till sitter jag väl och chillar lite. Lyssnar lite på musik och tittar på bilder från Thailand. Fan vad jag saknar det, det var så jävla underbart alltså.

Igår fick jag en kommentar om vart jag köpt min gråa lite pösiga magtröja. Och jag fick även lite uppföljande frågor efter det. Så jag svarar lite kort på det nu.
Under min topp hade jag faktiskt bara en tubkjol och sedan ett par lackleggings, eftersom jag inte direkt är så blek just nu och när man har möjlighet att känna sig lite somrig klart man passar på? Det är fint att visa lite hud när man är brun, inte för mycket bara haha. Men de mörka färgerna får ändå en att passa in i årstiden. Magtröjan har storlek M, vilket är det jag brukar ha ibland, inte alltid, annars har jag S, men M satt bättre på mig och japp strapless bhn var på ! ;) Hoppas svaret duger !

(åå tack för svaret! :)
vad hade du under då? långt linne o tights? och vilken storlek? större än vad du brukar? och hade du strapless bh??

taaaack för svar:D)
Kommentaren.

Nu blir det bilder från Thailand!




Stranden där filmen "The Beach" spelades in.

Härligt huh?


Kommentarer
Postat av: melissa

jättefina bilder! och tack för svaret :)

2010-01-19 @ 18:07:33
Postat av: Filippez

Det ser helt underbart ut (=

2010-01-19 @ 20:45:57
URL: http://HTTP://FILIPPEZ.BLOGG.SE/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0