Dollhouse

Hej mina vänner !

Så var en måndags skoldag över. Felicia och Ivar gick nyss här ifrån mig. Vi har övat det sista inför vår dans imorgon på idrotten. Fan vad vi kommer äga balle ! Haha, varken någon utav oss kan dansa så vi flummar runt och har oss. Vi dansar till What is love, och härmar Björn Gustafsson steg i Melodifestivalen när han dansade till den låten. Vi är inte lika bra, men fan vad vi ska försöka vara seriösa. Jag och Felicia ska stå där som två jättetöntiga tjejer som tror att vi är assexiga och ivar ska ha kostym och göra skitfula danssteg.. ah. Ska ta bilder från de imorgon och förmodligen kommer någon filma, så de kanske åker in en film när vi dansar. Haha. Fan vad skoj det ska bli.

Ska träffa Theo idag. Det var aslänge sedan jag träffade honom kändes det som. Så det ska bli lite ruuuligt. Sen får jag se vad jag gör. Borde plugga lite, eller i alla fall läsa lite i min svenska bok som ska vara utläst snart. Men de kan jag göra ikväll. Aja, här kommer en låt, nu ska jag dra och träffa jessica en stund, och så hörs vi snart. Tjing !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0