You took something perfect and painted it red

Shuuulululu !!

Käkade för en liten stund sedan och alldeles strax ska jag börja plugga ! fatta, jag ska plugga för första gången på en och en halv månad! SICKT! Nejmen ärligt jag har inte gjort det för ens idag. Ah okej, om man inte räknar med skolan då, fast nja de gills inte. Jag har typ inget att säga. Var och gymmade idag och jag är så otroligt öm om mina ben nu så jag undrar vilken smärta och träningsvärk jag kommer få nu en vecka framöver.. Men det är nice, livet leker ju. Ah shit jag är bara på sånt jävla bra humör idag att jag vet inte riktigt vad jag ska göra.

Ikväll är det ju också Paradise hotel finalen ! Och som jag sa igår så bara för att jävlas ska jag heja på Pontus. Höhöh... (fast nej han kan ju allvarligt talat inte vinna, de vore ju pest). Aja, bäst att börja plugga innan tiden bara rinner iväg och jag fastnar vid datorn och drar ut på tiden som jag har innan finalen i ph. Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0