We've had no time to paint the place

Tjena mittbena.

Ska strax börja plugga. Har pluggat som en dåre i en timme och sen blev det käk och nu ska jag börja plugga igen. Har haft fullt upp idag också, så jag har inte hunnit blogga idag som ni ser. Var dels hos tandregleraren idag och fixade min tandställning. Och vetni ! Jag ska få ta av den när jag vill nu ! Fast tidigast i mars. Men det känns helt underbart! Har haft tandställningen i snart två år så detta är jag verkligen värd nu. Tjiohoo ! När klockan var halvtre mötte jag upp Balti som jag inte träffat på jättelänge. Först skulle Balti käka lite och sedan blev jag bjuden på bio ! Vi såg Snabba Cash för andra gången, i alla fall för min del. Nu sitter jag här hemma och typ ruttnar för att jag har så tråkigt. Idag är det lillördag, imorgon är det dagen innan fredag och på fredag är det HEEEELG! Ni anar inte vad jag längtar...fast vafan, vad längtar jag till?



Hittade en bild på mig och Johanna från Café 60 i höstas.


Kommentarer
Postat av: Andrea92

Hej!

Jättegullig blogg!

Jag måste bara fråga en sak.

Röker du? Jag har alltid varit emot rökning och alltid trott att du inte röker eftersom du har sån fin hy.

Jag såg på bilden att du håller i en ciggarett.

Förlåt att jag är påtrengande men jag bara undrade!

Hade såå bra!

2010-02-10 @ 23:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0