My words will be your light

Så var det söndag. Är typ helt död ! Vaknade runt halv tolv och har bara sölat sedan dess. Låg och tittade på flera vänner avsnitt och drack smoothie. Mysmorgon helt enkelt. Igår var jag som sagt hos Maria som fyllt 17 precis. Först var det middag med ett par stycken och några timmar senare började de rulla in en massa folk. Jag hade jättekul och det tror jag säkert att alla andra hade också ! Nu tänkte jag lägga upp några bilder som jag såg hade kommit upp på facebook från igår.


Det var beach tema så alla var klädda i shorts och coola hattar ! Hos Maria var det sommar föfan ! hihi


HETT !

Jag och bästis !

Ojoj oj, Rebecca och Liam !

Jag och mina tjejer ! Dock ser jag väldigt rolig ut på denna bild, men såklart man får bjuda lite på sig själv !

Jag var blottaren...

Jessica, Paulina och jag

De komm säkert fler bilder ! Men dessa fick duga för nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

nice :D

2010-02-08 @ 23:29:55
URL: http://nattstad.se/bellis*

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0