Myskväll

Först vill jag bara börja med att gratta, Maria och Sofia som fyller 17 hela år IDAG !!! GRATTIS TOKFIOR ! Har precis kommit ut från duschen. Ska strax börja plugga. Har inte hunnit det ikväll :(. Jag Nadja och Felicia åkte ju skridskor ! Det var asmys ! Felicias vän Oliver kom och joinade oss också. Så där åkte vi fyra runt, runt på isbanan med massa gamla godingar till låtar och sedan efter någon timme blev vi lite kyliga så vi drog till Alberts och fikade. Varsin varm choklad. Det satt fint det ! Mm... Här kommer bilder från åkningen ikväll !


Coola tjejer på isen. Nadja och Felicia

SHNYYGGII

YO

Härlig !


Haha kolla mitt och Nadjas face asså !!

Mitt försök till en fin pirruett, ni ser ju hur det blev.


Älskar bilden. Jag och underbara Felicia och Nadja ! <3

Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig i sängen och prata med Johan. Puss och godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0