There's things you need to hear, so turn off your tears.

Onsdag. Jag vaknade imorse runt halv fem med att jag hade världens magknip. Jag låg och vred och vände på mig i kanske 45 minuter innan jag började må så dåligt att jag kände att jag skulle behöva springa in på toan och spy. Jag stannade hemma idag, och jag har inte rest mig ur sängen sedan den gången runt kvart över fem. Jag har kräkts och kräkts, usch, men det är sant. När de började bli bättre slog jag på en film på datorn. Efter den så somnade jag tills nu. Har ingen aning om vart ifrån jag kunde ha blivit magsjuk. Asskumt. Men nåt är det ju där ute som går så jag blev väl smittad.
Nu mår jag i varje fall bättre, gick upp ur sängen för en stund, fast jag har ju knapp någon ork. Är helt lelös i kroppen och det är jobbigt att prata. Aja tur att det är bättre nu i varje fall. Nej nu ska jag försöka plugga lite ! Vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0