I'll show you what you're worth

Inne i värmen igen ! Det blev ett par timmars spring på Ikea. Det blev en ny säng för mig som kommer med hemleverans imorgon. Fick nya kuddar och även några ramar som jag ska sätta in foton på vänner och familj. Har velat fixa till mitt rum ett bra tag nu, så detta känns som en liten början på förändringen.

Tänkte lägga upp bilder från gårdagen nu bara. Dock så blev det inga bilder från Nadjas middag igår, men hos Jessica fångade jag allt några bilder.
Ska chilla vidare efter att jag skrivit klart, får se om jag går ut eller inte ikväll. Men vi hörs om en stund igen. Tjing så länge.


Söt Michis !

Maria och Johanna

Michis och Salle

Jessica och Hanna

Ibland blir man allt bra på bild....

Snygg tjej_93 !

Nörden själv, Hanna spelar Fall down!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0