Tell me what to say so you don't leave me

Vill bara börja med att säga, GRATTIS PAPPII som fyller 52 år idag ! Det blev en mysig frukost med massa frukt och smoothie osv. Presenterna från mig och min broder får han dock öppna lite senare. Sanningen är att jag inte hunnit slå in dom.. haha. Slarvigt där.

Gårdagen vart väldigt mysig ! Först åt jag på resturang i gamla stan med Nadja, Pauline, Michis och Malin. Det var typ hur gott som helst! Sedan åkte vi hem till Pauline och fixade oss lite, och sedan begav vi oss hem till Malins vän Henrik. Där spenderade vi resten utav kvällen. För en kort stund sprang jag iväg och träffa Johan några minuter. Klockan två ungefär gick vi och åkte till donken och myste som aldrig förr, vi var helt sjukt hungriga tjejer ! Sen kan jag ju säga såhär, att jag har nog aldrig längtat så mycket efter min säng som jag gjorde efter måltiden.. haha ! Skönt var det att komma hem sen i varje fall.


Pauline och Nadja på resturangen.

Söt Michis !

Jag och Michis


(Jag bjuder på den för att sötnosarna bredvid mig blev bra !)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0