Smile like you mean it

Vad finns det för bättre saker än att lägga sig i en heeeeelt ny, större och mjukare säng med nya lakan och bara mysa med underbar musik i bakgrunden och bara titta upp i taket och vara lycklig? Varför kan det inte föralltid kännas såhär, ja såhär mysigt, såhär nytt, såhär stort, och såhär härligt? Jag bara älskar mitt liv just nu, inte bara för att jag har fått en ny säng, allt känns så bra bara. Det får inte komma några förhinder nu som gör att jag blir ledsen eller så. För så som jag känner nu får det vara ett bra tag till. Nu ska jag ta på mig ytterkläderna och gå ut och njuta i vinterlandet och käka med min familj. Vi hörs snart igen mina vänner !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0