PH nu kan de slänga sig i väggen

Hur fan kan det vara så orättvist. Varför skulle Andreas och Greta från Paradise hotel åka ut. Bara för att ska jag heja på Pontus nu. Usch så elakt utav Kristoffer och Erika. Dock så var de bra spelat utav dom eftersom de fick ut deras största konkurenter. Men bläää.. nu har inte jag några kvar att heja på. Kristoffer var en skitunge idag, annars hade jag lätt hejat på honom, Jackie är allmänt blåst så henne hoppas jag inte på (dock så har jag hörs rykten om att de blir hon som tar hem hela skiten, men frågan är om de är sanna, de hoppas vi inte på i alla fall), Pontus... ah man kan ju säga såhär. Vem är han? Fransesca (?), En liten bitch som tror att hon är bäst på allt och inte är värd att vinna någonstans. Erika, Jag säger som Jackie, hon har bara glidit med på en hal räkmacka och Patrik, Överkänslig människa som inte har något bra spel utan tar allt fullt seriöst, inte heller värdig vinnare. AAAAH, jag får PANIK! 

Ah nej nu ska jag sluta snacka en massa gojja om programmet och deltagarna. Jag kände bara att jag ville skaka av mig ilskan lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0