My time on the outside is over

Tjuuuuue.

Fredag idag alltså. Skönt. Men extremt otaggad, vilket också faktiskt känns väldigt skönt. Min kväll ser ut som sådan att jag ska hem till min bästavän och se på film, käka chips, dricka cola och snacka en massa skit och bara mysa. Låter inte det riktigt mysigt ? Känner att jag verkligen inte alls har lika stort behov utav att gå ut nu såsom jag hade förut. Nu kan det verkligen vara skönt att bara mysa en dag. Helst med sällskap.
Vi hade matteprov idag och jag behöver bara säga ett ord om hur det gick: SKIT ! Usch, ah jag vill inte prata om det mer nu. Slutade vid tjugo i ett, käkade lite thai-foooooood och sen drog, jag, Nadja, Fredrik och Ivar hem till Fredrik och var där ett tag och chillade galet och spelade lite kort. Sedan drog jag med Nadja till frisören för hon skulle klippa sig. Haha jag har verkligen slöat denna dag hittills. Vid fyra någongång var jag hemma.
Sedan somnade jag framför vänner. Och när jag fortfarande sov lite men sagta började vakna så trodde jag det var morgon och sen så måste jag ha somnat om för jag vaknar med ett ryck och tänker direkt, fuuuuck jag kommer försent till plugget ! Så jag reser mig upp och förstår fortfarande inte att det är kväll och sen när jag väl insåg det så blev jag jätte illamående för jag var så stressad... :( Hehe, ja så kan det gå. Nu har jag skrivit lite för mycket. Ha en trevlig kväll. Prutt !


Jag och Erik d idag i skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0