Love turns the whole thing around

Har precis käkat. Är proppmätt och sitter och funderar på om jag ska plugga eller inte. Men det är klart, nåt utav de jag har till nästan vecka måste jag ju plugga på. Så det får bli att läsa svenska boken De i Utkanten älskande. Har kommit till sida femtio och har en vecka på mig att läsa de 148 sidorna som är kvar.. Har varit med Johan ikväll. Vi var hemma hos honom och såg på film och myste. Men så kom min familj och plugg ivägen så jag drog.




Alltså jag måste verkligen känna något extra för sånna här tröjor. Ah, jag bara älskar dom. Vet att jag lagt ut bild på två sådanna tröjor tidigare. Men jag får inte nog av dom. De ska snart bli mina, den här gången är de bannemig sant ! Jag hittade massor utav dom på forever 21 och alla har bra priser ! Nu ska jag läsa. Tjing !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0