Länge sedan jag svarade på massa frågor på en sån här lista...

... Nu kör vi !

Höger- eller vänsterhänt: Höger ofc !
Humör just nu: Trött och oerhört sliten
Favoritgodis: De rosa Melooooonerna
Är det nåt du absolut inte äter: Ah, tomater, fiskbullar och broccoli
Kläder just nu: Grå kofta, T-shirt och Jeans
Musik just nu: Onerepublic
Vad sa du senast: "Aha ah okej..." eller nåt liknande (till mamma)
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Om jag uppfattar tidsepok rätt nu så skulle jag vilja vara drottning på Arns tid... fuck heller, nej 2000- talet eller inget !
Fisk eller badkruka: Fisk LÄTT !
Hur många kuddar sover du med: Tre... eller ah två ligger jag på och en bredvid
Favoritväder: Sol och värme
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Joel Kinnaman, sololja och musik... sedan kan Joel och jag dö hand i hand tillsammans.
Spelar du nåt instrument: Nej men har spelat fiol och piano.
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska
Sparare eller slösare: För enkel fråga... slösare :(
Vem är viktigast för dig: Har ingen specifik, men vänner och familj såklart !
Bästa film: The notebook
Tror du på liv på andra planeter: Ah faktiskt.
Kommer du ihåg din första kärlek: Ohja...
Har du några homosexuella vänner: Nej, men jag har alltid velat ha en bög kompis ! :)
Tror du på mirakel: Klart jag gör !
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Joda !
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ah.
Ser du på kärleken som ett misstag: Inte alltid
Hur många barn vill du ha: 2, inte mer !
Bio eller promenad: Svårt det beror på vilken årstid, vinter - bio och sommar- promenad
Är du kittlig: Rätt så
Snarkar du? I klassrum, men aldrig annars ! Suck..
Stjärntecken? Vågen
Rädd för insekter? Ganska
Äckligaste insekten: FÄSTINGAR !
Största svaghet: Har svårt att säga nej
Det här är jag bra på: Att vara allmänt konstig
Bästa bok? Har flera men det blir väl, När jag hör din röst.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Jag skulle vilja kunna bota alla svårt sjuka och skadade människor (fett seriös här, höhö)
Vad vill du jobba som? Journalist har jag velat bli länge nu, dock vet jag inte längre om jag vill det.
Chips, morötter eller godis? Chips !
Pizza eller hamburgare? Hamburgare.
Skriver du dagbok? Nope
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag ska tatuera mig så fort jag fyllt 18, antingen i nacken eller på ankeln.
Gungar du på stolen? Haha, ja.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? JAaaaa :D
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster..?
Hur många syskon har du? En lillebror
Vad är du mest rädd för? Döden
Är du rädd för blod? Ah, jäääääävligt
Saltar du på maten? Ibland
Gillar du att sjunga? Jadå
Anser du att du är stark? Nej verkligen inte.
Brukar du sola? Ja... alltså på sommaren, annars solarium, nja händer någon gång ibland.
Vad gör du om du får hicka? Tar en klunk vatten lägger mig på en stol upp och ned och sedan sväljer jag vattnet..
Snusar du? Snusläpp? Skulle inte ens få tanken på att börja snusa.
Kaffe, te eller inget? Te :)
Har du en besatthet? Jag är oerhört besatt utav min mobil

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jävla baxare..

2010-02-18 @ 19:45:21
URL: http://joest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0