I'll try for your love

TJOOO. Kom hem för en liten stund sen, var nere vid hötorget med tjejerna och planerade resan. Så nu är den nästan bokad och klar. Om det inte blir en massa omständigheter förståss. Funderar på om jag ska se på ett avsnitt av OC eftersom att min käre vän Theo har fått mig att dyrka det nästan lika mycket som han nu. Har varit sugen på OC avsnitt hela veckan så de slutade med att jag laddade ner säsong två igår, så nu jävlar blir det OC för full rulle ! :D Sen har jag en massa plugg också, men de ska fadern hjälpa mig med så det tar vi sen när han kommit hem. Tjing så länge.

En riktigt awesome låt får ni på köpet. Lykke li - Tonight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0