Fear is a friend who's misunderstood

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV...Fast vafan är jag taggad på, suck. Detta kommer typ bli det lugnaste, tråkigaste och långsamaste sportlov som finns. Jag ska inte åka skidor i åre, trysil (stavning?) eller valdisär (stavning där med?) som alla andra ska. Utan jag ska vara hemma. Jag och några andra kära vänner som också som tur är hemma kommer att få sitta och mögla på nåt fik hela dagarna..haha. Aja, man kan ju säga såhär i varje fall att jag kommer vara utvilad efter sportiisslovet. Det blir mycket sov-tid och chill för min del kan jag ju säga. Är hemma nu i varje fall. Känns som jag bodde i skolan idag. Vi hade ju tidig vecka, så jag började åtta men på nåt sett gick jag från skolan vid fem. Vid ett då jag slutade i vanliga fall käkade jag och några coolingar från klassen wook. Sen chillade jag och Malin en stund nere på stan, hon köpte lite saker osv. Sen hade jag utvecklingssamtal ca klockan tre. Så jag och Malin drog tillbaka till plugget och där har jag varit tills nu. Haha, nolifer nr 1 ! Men det var mys. Nu ska jag plugga det sista på min företagsekonomi som jag har tills ikväll, sen ger de mig lite frihet och så får jag se vad jag hittar på helt enkelt. Ha det bra så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0