Don't let me go

Tjena tjena ! Ska alldeles strax åka till Jessica igen och göra mig i ordning det sista. Ska till rådmansgatan, Sveavägen idag med Jessica och Johanna. Inte frugan utan en annan Johanna. Igår sov jag ju över hos Jessica. Det blev film och mys för hela slanten. Idag var vi och fikade på baresso med även Maria och Diana. Sedan skulle jag bara hem till Jessica en kortis igen och hämta mina saker, sedan åkte jag till Fridhemsplan och mötte upp lille Johan för en stund. Och sedan åkte jag hem. Nej nu ska jag inte dega framför datorn. Ha en bra lördags kväll.


Har lockat håret idag. Det var ett tag sedan så det kändes lite ovant först hihi.


Kommentarer
Postat av: AL

Hej! Fråga: Gud vad fin du blev i håret! Vad använder du för locktång och vart har du köpt den(vilket märke)? Ha det bra

2010-02-14 @ 18:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0