Don't hate on me

Kom precis in genom dörren. Fan vad skönt det var att få komma in från de där snuskvädret där ute ! Inte okej. Jag som trodde att våren snart skulle börja närma sig. Ah men det finns inget vi kan ändra på. Vädret är som det är och de får vi leva med helt enkelt, även fast det är jävligt jobbigt och alla människor i detta avlånga land längtar så det gör ont till våren och sommarn !

Skulle till Jessica och snacka om resan i sommar med de andra tjejerna men eftersom jag slutade försent så hann jag inte dit, för de skulle typ gå precis när jag slutat så det var ju totalt onödigt för mig att dra dit dåra. Nu är jag hemma och jag väntar på att en viss Johan ska ringa mig...??????????????? Ah bajs på honom.
Nu blire lite mellis och sen plugg för hela slanten. Blääää. Men ah det är det jag får sitta och göra resten utav kvällen. Har en massa jävla prov nästan vecka. Så ikväll blir det att plugga till svenska, historia, matte och lite svenska igen. Vi hörs snart! Pusses !


Someday - The strokes

Det finns en sak man tänker på när man hör den här låten... SOMMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0