Cause we're survivors

Goooomooorron ! Alla hjärtans dag idag alltså. Myyys. Gårdagen spenderades på Sveavägen. Jag, Jessica och Johanna var där vid tio och i början var det segt, men sen hade jag jättekul! Man träffade massa nya människor och stötte på några bekanta ansikten. Dock så har jag glömt kameran i Jessicas väska så jag kan inte lägga upp bilder :( Men det åker nog upp lite bilder på feeeeejjan senare och då kan jag sno dom.
Idag ska jag först vara med familjen lite och min farmor och faster kommer och fikar här hemma hos oss.. sedan ska jag träffa Johan.

Alltså jag har nog aldrig längtat så mycket till sommarn som denna vintern, jag tror ingen svensk har gjort det. Det här vädret tar verkligen aldrig slut. Man pallar inte med snart.

Jag och Jessica, i somras utanför dramaten ! Aaaaaaaah, ge mig sommarn nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0