And I will try to fix you

Kass uppdatering idag också. Jag vet. Men jag har haft en übertråkig dag så jag kände inte att jag ville dela med mig utav den till er. Hehe. Har i varje fall i stort sett bara varit hemma och legat och degat framför datorn och sett på hela säsong nio av vänner. Haha, no lifer här ! Nejmen sen var jag en runda nere på stan och köpte ett par svarta lite högre jeans från Weekday. Orkar inte lägga upp en bild på dem nu, men ni får se de imorgon. Hade tänkt att ha på mig dom imorgon. Ah och efter stan gick jag hem igen. Var högst nere på stan i typ 20 min, haha ! Får skylla på att affärerna skulle stänga, även fast jag egentligen kände mig alldeles för ensam där nere i det stooooora centrumet ! Jaja nog från mig idag. Sov gott och ta en titt på några till bilder från igår hos Maaarisen !


Rebecca, Jessica, Johanna och jag.



Älsklings frugan och jag !


Kommentarer
Postat av: sandra

haha älskar temat ;D

2010-02-09 @ 22:24:48
URL: http://apsatss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0