Alone we stand, together we fall apart

Åh så skönt det är att vara hemma igen. Gick dåra som sagt till skolan idag trots att jag var helt död från gårdagen då jag låg med magsjuka. Men det var skönt att få luft och träffa alla underbara vänner i skolan. De piggnade upp mig en hel del! Åhjuste, imorse när jag kom till skolan vid åtta då jag började så är det helt nedsläckt i mitt klassrum, ingen är där och ja bah; Vadfan är det här. Så jag ringer kära Nadja och undrar varför ingen är här. Nadja säger då att Micke (vår historia lärare) skulle stanna hemma och se på hockeymatchen så vi börjar nio istället. Så ja en timme senare började jag. Jag och en annan kille fick sitta inne i ett annat klassrum och se de sista minutrarna utav matchen. Det sög ju eftersom vi förlorade. Sen kom Ivar och Ian och räddade mig från pinsamheten och skolan kunde börja som vanligt.
Skippar idrotten som börjar typ nu. Hade inte orkat springa runt där. Blir ju anfådd bara jag tar några steg. Så det blir att sjukanmäla mig för den lektionen.
Var hemma här med Albin, Maja och Ian som skulle på idrotten. Vi myste lite, spelade piano (haha) och lekte med webben. Nu ska jag chilla en stund. Vi hörs snart igen och här kommer lite bilder.






Ian var för feg och omogen för att visa sig på bild.. haha ! Ciao


Kommentarer
Postat av: majsi

men guu va söta vi är!:O!

2010-02-25 @ 21:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0