Break even

Hej. haha. Känner att bloggen har blivit totalt värdelös nu under sommarn. Den senaste veckan har jag hunnit med att ha varit hemma i Stockholm, på Johannas land, Sandhamn och Jessicas land. Yes, och jag befinner mig fortfarande här ute på Möja med Jessica och Johanna. Vi ska typ bada snart, eller det blir väl jag som får bada själv. Men d'nääääääzzz. Ska lägga in lite bilder från Sandhamn nu tänkte jag. Och Hoppas på att jag kommer igång lite med bloggandet. Prutt, hej!


På båten mot Sandhamn, Johanna, jag och Alfred


Dags för krubb

pommeeeezzz



Söt tjej någonstans i Sandhamn

Alfred vid tältplatsen

Billy och Alfred


Salem Al Fakir spelade senare fram mot kvällen!



Jessica och Johanna


Och som sista bild en bild på mig vid våra tält.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0