Du får ingen tår, ingenting

Funderar på att sluta blogga... känner att jag inte har någon fantasi och större lust till att göra det. Men vi får se, jag älskar ju trots allt att skriva. Men det är så tråkigt när man uppdaterar så sällan. ja.. jag får fundera på saken.
Härom dagen fick jag i alla fall en liten kommentar jag tänkte svara på från en tjej vid namn Siri:
det är ju ganska många som åker iväg nu för att plugga utomlands ett år, är det någon i din klass som ska göra det?

Ja det är en tjej i min klass som åker på fredag, till USA. Sen är det ingen mer, men däremot är det en utav mina bästa killkompisar, Niclas som gick i min paralellklass, han åkte till Kanada för två veckor sedan kanske. Tycker det är sjukt coolt och modigt att åka sådär långt bort och plugga i ett helt år ensam. Skulle vilja göra det, men jag skulle tycka det var för jobbigt att lämna allt här hemma tror jag. Men vilken upplevelse man får chansen att vara med om. Kan tänka mig att det blir ett riktigt starkt och bra minne för livet. Tack för kommentaren!

Nu ska jag titta på Danska paradise hotell. Är på avsnitt 58 och faaaaaaaaaaaaan vad spännande det är!

Kommentarer
Postat av: marina

neeeeeeeeeej sluta inte! din blogg äger!

2010-08-24 @ 20:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0