Love the way you lie

Andra dagen i skolan och jag har ett dussin utav skoldagar att försöka se fram emot nu.. suck jag tror inte riktigt jag förståt det här med att skolan har startat igång igen. Det är lite smått galet enligt mig och enligt många andra tror jag. Men så är livet, hehe. Dock var det ju inte direkt någon seriös skoldag, hade två lektioner, började kvart i två och slutade lite innan fyra och lektionerna bestod utav genomgånger av vad vi ska göra denna termin och även nästa. Efter åkte jag, Malin och Nadja ner på stan. Kollade lite kläder och tog en fika. Nu är jag hemma och ska slappa i min säng, njuta utav att skolan inte har börjat på riktigt och tänka att det är fredag imorgon, shit, att tänka att man får en helg har jag inte haft på tankarna på ett överdrivet bra tag nu..


En bild på mig, Johanna och Nadja från Jessicas och hennes kusin Victorias 17-års fest förra helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0