Livet är inte dagarna som passerar, det är dagarna du minns

Så har skolan börjat igen.. suck. Var i varje fall på plats vid nio och nästan alla från lilla klassen var där. Kul att träffa alla igen. Har tyvärr inte träffat så många i sommar förutom Nadja och Albin. Så glada hälsningar på alla blev det. Efter skolan hängde jag lite med Nadjis och Fellan och sen drog jag och käkade lunch med Billy. Efter maten åkte vi och spanade in Billys skola. Det var den fuuuulaste jag sett. Är riktigt glad att jag inte går där och tycker synd om det som gör det och de nya ettorna som börjat. Men jag kan inte göra något annat än att garva haha, stackarna.
Nu är jag hemma i varje fall och resten utav min dag ska bestå utav film och sova. Jag är så trött, det känns som jag kommer decka vilken sekund som helst. Är inte van vid att stiga upp sådär tidigt på morgonen och dessutom somnade jag inte för ens sent inatt så det gjorde saken bara ännu värre.. Nej nu har jag skrivit alldeles för mycket. Men när jag inte skrivit på länge så vill jag bara skriva mer och mer och kan till slut inte sluta skriva, hah. Tönt säger jag till mig själv.

Nu innan jag avslutar inlägget vill jag bara säga ett stort mega GRATTIS till min älskling Nadja Norberg som fyller 17 ååååår idag! Nu har hon bara ett år kvar, rena lyxen alltså ;) ! GRAAAAAATTIIIIIISSSS!!!! Och nu blir det några bilder från Napa


Oj herrsi.. säger bara att jag hade sjukt ont i tån som jag fick en infektion i och att detta är Conny som var toookskön!

Första dagen på stranden.


Forspel

Barrundan

Yohel, Liam, jag, Martin, Johanna och Benjamin

Ytterligare lite mer utav barrundan

Och lite till..

...

..............

Sista kvällen hos norrmännen. Jessica och Bendik

folk



Grabbarna grus

Sista dagen på stranden.. fy vad man inte ville hem

jag i vattnet

I en taxi

en till bild på mig

och en till...

Jag och Jessica precis innan vi lämnade stranden...

På hotellet väntandes på att bussen till flygplatsen ska komma...


Endast några få minuter kvar innan bussen skulle ta oss till flygplatsen.. gillar ni våra tröjor? Haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0