Jag minns varenda scen ifrån vår film

Jag måste varit stört trött för att jag har sovit i typ fyra timmar nu...sjukt. Det tar på krafterna att börja skolan tydligen, haha. Ligger och lyssnar på underbara Salem Al Fakir. Hans musik är verkligen helt stööööört skön att lyssna på. Du kan lyssna på musiken när du är, glad, ledsen, kär, arg, ja ungefär allt. Min favorit låt av honom just nu är Brooklyn sun. En annan underbar artist som faktiskt är en gammal-nykomling eller vad man ska säga, han spelade tidigare i bandet Snook och nu lirar han solo. Oskar Linnros var namnet ja, hans låtar är tokmysiga att lyssna på också. Och jag tycker att man kan lyssna på det här låtarna nästan närsomhelst också, haha HUR bra är liksom inte deeeeeaat? (okej, det sista i meningen överdrev jag med flit för jag tyckte att det börjat låta lite töntigt)

 
Salem Al Fakir - Brooklyn sun


Oskar Linnros - Från och med du


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0