Inception

Har haft en ganska seg dag och på så sett har jag varit rätt seg i hjärnan, har inte riktigt kommit på vad jag ska blogga om, men jag kommer nog igång så småning om..
Men nu tänkte jag faktiskt blogga om en film jag såg för inte så länge sedan, Inception. Det måste varit en utav det mest spännande, häftigaste och bästa filmerna jag sett. Jag älskade den. Man fick söka sig in i storyn för att till slut nappa vad detta gick ut på och sånt gillar jag. Slutet var ett ganska jobbigt, men det ska jag inte berätta något om såklart, men spänd satt man där i biostolen på slutet, ah shit. En sak som var sjukt bra med filmen också var effekterna och trots att säkert mer än hälften utav filmen var datagjord såg nästan allting eller nej allting såg äkta ut. Som ni säkert förstår nu så kommer jag säga att ni måste gå och se den om ni inte redan har gjort det, fast då kan ni ju se den igen, ja nej jag skulle inte banga på att se den en andra gång på bio. En solklar FEMMA får den av mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0